Nu har jag jobbat några dagar i rad ons-fr...

Nu har jag jobbat några dagar i rad ons-fre vilket har varit SÅ kul. Jag har knappt tagit mig därifrån när det har varit dags för hemgång. Hundarna har dock fått ta det ganska lugnt din här dagarna. Har bara varit lite trött när jag har kommit hem. Kan vara bra med lite vila för dom oxå. Idag däremot har det blivit lite jobba av. Lite bus och lek först sedan 10 min lydnads pass och sedan ett spår som gick så jävla bra trots dåliga förutsättningar. Det blåste en del och matte hade noll koll på hur hon lagt spåret som var ca 200-250 m långt. Men han var i kärnan nästan hela tiden han gick ur en gång med en snurr och mutter från mig så var han på rätt spår igen. Duktig liten skit =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0