Livet skiter sig

För närvarnade fattar jag ingenting.... oavsett vad jag gör eller säger blir fel. Börjar tröttna...... Visst har vi alltid haft det mer eller mindre tufft men nu j****r skiter sig allt.
Varför blir det så här??? Hur kommer det sig att vi inte kan kommunicera över huvudtaget för närvarande????
Jag är trött på att i 99% av fallen få ta tag i det försöka lösa det som felar. Kan gå dagar utan att han ens försöker börjar bli trött på en vägs kommunikation.
Hjärtat värker och jag vill inte ha det så här. Orkar inte det... Vad 17 ska jag göra???
Just nu vet han om att bollen ligger hos honom vill han säga nåt jag lyssnar men han får ta tag i det. Fick nog och sa det igår på tfn jag vill inte ens försöka disskutera eller lösa något med nån som bara håller käften. Det är lixom bara tyst får noll respons för närvarande. Han bara försvinner iväg...
Jag vet att man är två i ett förhållande och jag gör inte bara rätt. Men vi har tidigare pratat om att vi måste försöka lösa saker tidigare och prata ut om det. Och JAAA jag har försökt men nu slutar jag med det.
Nu får det bli skogen nästa med Kool får se om det muntrar upp mig något......

Kommentarer
Postat av: amanda

det svåra är ju att man faktiskt MÅSTE prata med varandra för att lösa saker, och att prata är A och O för mig i ett förhållande. Adde hade svårt att prata i början, kan fortfarande ha det, så vi satte oss ner och diskuterade VARFÖR han hade svårt att prata om det och vad han "var rädd att jag skulle göra".



När vi då kom fram till anledningarna så kom vi fram till lösningar på anledningarna och det fungerar mycket bättre, och speciellt då JAG vet vad jag ska tänka på.



MEN det krävs två för att dansa tango.

Backar den ena så måste den andra ta i lite till.

Man måste ge och ta, man kan inte bara ge och ge.



KRAM!

2012-01-29 @ 23:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0