Jag har världens bästa vovve =) Igår var v...

Jag har världens bästa vovve =) Igår var vi iväg till Kumla med hundarna. Stannade på Kumla torg för lite lydnads träning med störning, mycket störning för Kool som älskar alla människor runt om kring sig. Det var folk, barnvagnar, cyklar och pensionärer med rullatorer och självklart även Mattias och Qvittra det är ibland jobbigt att se henne få springa och ha kul med husse. MEN Kool var SÅ duktig, han var koncentrerad på mig och vad jag ville hela tiden. Så vi fokuserade på mer saker än vad jag tänkt från början. Först var tanken att bara leka och lite fotgående men det vart även sättande/läggande och även lite ställande under gång. Han är så sablars positiv och kul att jobba med vill alltid och försöker alltid göra rätt. Stolt matte måste jag säga =) det går fort framåt i träningen och det känns som om vissa bitar börjar falla på plats. Idag har jag även fått ett mail från HundCampus i Hällefors med beskedet att jag har kommit med på Grundkursen i specialsök wohoo en helg full med nosarbets träning. Väldigt kul och lärorikt hoppas jag


Kommentarer
Postat av: amanda

GUD vad kul ni är så duktiga!

2012-02-15 @ 21:06:17
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0