Vart tidig morgon imorse inget planerat me...

Vart tidig morgon imorse inget planerat men så kan det bli ibland. Iom detta så begav jag mig upp i skogen med hundarna, var en jätte härlig morgon solen sken och det var en sån där skön fin höst morgon. Parkerade bilen i gläntan några minuter i 8 =) sedan vart det promenad med bägge en sväng sedan las uppmärksamheten till Kool. Började med följa mig träning i skogen över stock och sten en liten stund sedan vart det lek i massor. När han var färdig vart det Qvittras tur och till henne hade jag förberett en ganska svår uppletande ruta med föremålen väl dolda. Tanten fick jobba vissa var riktigt svåra att få fram även om hon kände vittring på dom. Men alla föremålen fick hon in. Duktig tant =) under tiden hade Kool fått vila i bilen och vi avslutade med med en kort promenad för en sista rastning och gå av Qvittra. Väl hemma var klockan en bra bit över 9 och bägge odjuren var trötta och nöjda.....


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag är så glad att jag har dig Helena!

Nu har jag insett vad jag saknat dig under alla år vi inte haft kontakt.



Vi ses ikväll!

2011-09-28 @ 10:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0