Har vart en dag som har vart lite produkti...

Har vart en dag som har vart lite produktiv iaf. Först besök hos sjukgymnaster på VC var ett bra besök mycket prat om tanke/handling vid träning men även övningar. Sen ett snabbt ärende och sedan vidare till HBK för träning. Skulle vara en tränings grupp där kl 11 hade jag fått veta. Ingen från den var där men träffade en man med schäfer som tränade IPO. Vi pratade lite och där hoppas jag kunna få lite hjälp med Kools framtida träning. Qvittra fick ett lydnads pass gick så där vi kan bättre både hon och jag. Under nästan hela passet regnade det och blåste små djävlar mindre kul för händerna som var nästintill blåa när vi var klara men skit samma jag hade en kul stund iaf... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0