Min tur nu....

Vilken jäkla natt och dag jag haft.... Har knappt sovit något alls i natt har bara legat och vridit mig, har inte fått någon ro i kroppen alls. Sen har det bara fortsatt utför under hela dagen. Är förkyld och har ont i kroppen. Har vart så trött och off så jag la mig och vilade en sväng på dagen resulterade i en ordentlig tupplur. Vilket var skönt!!!

Säger bara att jag har världens bästa sambo han har skött allt idag. Mat, tvätt, plock och don samt tagit hundarna jag har bara gått en kort sväng med dom här på em. dom har för övrigt inte fått mycket idag bara rast rundor men dom tar det bra bägge två. Inget stress eller rastlöshet dom har vilat ut dagen kan man lugnt säga. Mattias och Adrian var iväg en sväng på dan då sov han lugnt på min mage nu sover han i soffan. Duktig liten pojke jag har.

Resten av kvällen kommer nog fortsätta i det horisontala läget för min del. Hoppas på sömn i natt

Kommentarer
Postat av: amanda

krya på din stackars kropp

2011-11-15 @ 10:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0