Igår vart det lite vilo dag för odjuren vi...

mms_img-37043239 (MMS)

Igår vart det lite vilo dag för odjuren vilket troligtvis var tur då jag på kvällen hittade en stor blåsa mellan Joes trampdynor på ena fram tassen och röd och lite irriterad på den andra. Ska ringa veterinären på måndag morgon =( . Idag var bilen till Mr Mekaniker igen bromsarna låter, men väl där ville inte skit bilen låta. Skrutt oxå. Väl hemma igen vart det ett skogs pass plus promenad med hundarna. Qvittra fick en uppletande ruta hon gick ut fort och det började bra men när hon hade 2 föremål kvar tröt krafterna och hon hade svårt att få in dom. Joe fick leka uppletande med ett föremål i taget som jag la ut sen blev det lek och kast med dom för att få upp hans föremåls intresse som tryter ganska bra. Han gick inte så hårt med tanke på hans tassar. Men nu har jag iaf två trötta hundar här hemma. Skönt


Kommentarer
Postat av: amanda

nu är mitt betalt också :D

2011-08-29 @ 09:11:38
URL: http://amandalundwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0